Morgen begint het avontuur - Reisverslag uit Elburg, Nederland van Marloes Zijlstra - WaarBenJij.nu Morgen begint het avontuur - Reisverslag uit Elburg, Nederland van Marloes Zijlstra - WaarBenJij.nu

Morgen begint het avontuur

Blijf op de hoogte en volg Marloes

27 Februari 2014 | Nederland, Elburg

Hoi allemaal,

Zo mijn blog begint te leven dat betekent ook dat mijn reis eraan begint te komen.
Morgen vertrek ik richting Zuid Afrika.
Ik zal einde van de middag vertrekken richting Londen (ongeveer 1.5 uur), daarna door naar Johannesburg (11uur) en dan nog het laatste stukje richting Durban (1uur). Op Durban moet ik zo`n 2 uur wachten op mijn bus richting Port Shepstone, en daar wordt ik dan opgehaald door een vrijwilliger van Rehoboth en gaan we samen richting de communie om iedereen te gaan ontmoeten.
Ik heb wel flink de zenuwen te pakken maar ik voel me gedragen door gebed en weet zeker dat het een super mooie reis gaat worden.
Ik hoop zaterdag avond even een berichtje te kunnen plaatsten dan ik veilig ben aangekomen op de plek van bestemming (of dat ik die even via mijn ouders doe).
De meeste communicatie gaat via mijn blog lopen omdat ik weinig tijd heb om mails etc te beantwoorden, of de reactie volgt gewoon wat later :)

Heel erg leuk dat jullie allemaal dit blog willen lezen !
Indien je mijn adres wil of skype account moet je even mail naar mij zodat ik die even kan geven...

Lieve groeten Marloes

  • 28 Februari 2014 - 00:12

    Rianne:

    Lieve Marloes,

    Onwijs veel plezier en succes met je reis!

    Liefs, Rianne.

  • 28 Februari 2014 - 13:18

    Martin Luiting:

    Lieve Loes,

    Even een klein berichtje,

    Heel erg veel plezier en wens je een hoop mooie ervaringen toe, die je op je pad tegen mag komen.
    We denken aan je en leven vooral met je mee, daar zo aan de andere kant van de wereld.
    Zet 'm op en hou in de moeilijke momenten vast aan waarin je gelooft.

    Lieve groetjes,

    Mart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 24 Jan. 2014
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 7141

Voorgaande reizen:

28 Februari 2014 - 25 Mei 2014

3 maanden Zuid Afrika

Landen bezocht: